Pokud vám cokoliv nefunguje na vaší šlehačkové láhvi nebo nejste spokojeni s nášlehem, neváhejte nás nejprve kontaktovat. Drtivá většina reklamací je způsobena nedostatečným či zanedbaným čištěním, ve vyjímečných případech nekvalitní smetanou. Když i po konzultaci bude stav setrvalý, bude třeba nám šlehačkovou láhev doručit.
Zajišťujeme záruční i pozáruční servis ve vlastním autorizovaném servisním středisku. Servis je určen výhradně pro značky iSi a Kayser. Pokud bude přiložena kopie prodejního dokladu, bude podle něj posouzena oprava jako záruční nebo pozáruční. Jakmile nebude kopie prodejního dokladu přiložena, bude oprava klasifikována automaticky jako mimozáruční, tedy k úhradě bez ohledu na stáří mixéru.
Nyní stačí jen vyplnit online objednávku a o zbytek se již postaráme my. Celý proces je rozdělen do několika kroků:
1. Objednávka opravy
Opravu vaší šlehačkové láhve můžete objednat vyplněním online objednávky.
2. Doručení šlehačkové láhve k opravě
Vaší šlehačkovou láhev k nám doručíte následujícími způsoby:
- zajistíme komfortní vyzvednutí u vás doma nebo v zaměstnání prostřednictvím DPD
- osobně (kontaktní adresa Šestajovice)
- zasláním v balíčku (Česká pošta nebo jiný přepravce)
V případě zaslání šlehačkovou láhev důkladně zabalte, aby během přepravy nedošlo k jejímu dalšímu poškození. Spolu s ní zašlete kopii prodejního dokladu.
3. Informace o ceně opravy
Jakmile šlehačkovou láhev obdržíme, zjistíme závadu a budeme vás neprodleně informovat o:
- rozsahu opravy
- orientační ceně
4. Odeslání opraveného zboží
Opravenou šlehačkovou láhev důkladně zabalíme a zašleme zpět k vám prostřednictvím DPD nebo si jí můžete vyzvednout u nás osobně. V balíčku najdete opravenou šlehačkovou láhev a v případě hrazené opravy i daňový doklad a poškozené náhradní díly.